top of page

Πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε χαμηλό ασφάλιστρο χωρίς μείωση παροχών;

  • Writer: marperrea
    marperrea
  • Sep 4, 2022
  • 1 min read

Updated: Sep 10, 2022

Η ασφαλιστική βιομηχανία έχει να προσφέρει πολλά πακέτα καλύψεων στον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτου. Λόγω της υποχρεωτικότητας της ασφάλισης, πολλές εταιρείες έχουν μεριμνήσει στο να προσφέρουν και καλύτερα όρια σε καλύψεις και λιγότερες απαλλαγές αντίστοιχα για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες στα χαρτοφυλάκια τους.

Είναι εφικτό να κρατηθούν χαμηλά τα ασφάλιστρα χωρίς να μειωθούν τα πακέτα των καλύψεων συνδυαστικά με την ύπαρξη σωστού σέρβις από διαμεσολαβητή μέσα από μια γκάμα εκπτώσεων που προσφέρουν οι τιμολογιακές πολιτικές του κλάδου. Παρακάτω, παρουσιάζονται οι παράγοντες που μπορούν να διαμορφώσουν διαχρονικά εκπτώσεις σε ασφάλιστρα και να εξασφαλίσουν και καλύτερη πελατειακή υποστήριξη σε περίπτωση κινδύνου:

1. Οικογενειακή έκπτωση από 5-10% ανάλογα με τον αριθμό των οχημάτων που έχει μια οικογένεια.

2. Έκπτωση τρόπου πληρωμής με προτιμητέα την ετήσια καταβολή.

3. Έκπτωση πολλαπλής ασφάλισης λόγω υπαρξης συμβολαίου σε άλλο κλάδο στην ίδια εταιρεία. (π.χ ασφάλιση πυρός οικίας + 2 αυτοκίνητα μπορεί να εξασφαλίσουν έκπτωση ως 25%)

4. Έκπτωση λόγω ιδιότητας ή λόγω επαγγέλματος.(Δημόσιοι υπάλληλοι, στρατιωτικοί)

5. Έκπτωση λόγω χρήσης πιστωτικής κάρτας είτε με παροχή πόντων είτε με χρήση πάγιας εντολής.

6. Έκπτωση λόγω υβριδικού οχήματος, κατασκευής τελευταίας 10ετίας, έκπτωση από χαμηλή εκπομπή ρύπων.

7. Έκπτωση πιστότητας του πελάτη και έκπτωση λόγω μη ύπαρξης ζημιών την τελευταία 5ετία.

8. Έκπτωση λόγω ύπαρξης ανήλικων τέκνων ή αντίστοιχα λόγω μονογονεικής οικογένειας.


Ο συνδυασμός των εκπτώσεων μπορεί να εξασφαλίσει ένα 30% μείωση του ασφαλίστρου, γεγονός που παρέχει στον πελάτη πιστότητα, πελατοκεντρική προσέγγιση και ένα σταθερό ή μειούμενο ασφάλιστρο παρόλες τις πληθωριστικές πιέσεις της εποχής. Η συμβολή ενός διαμεσολαβητή κρίνεται αναγκαία στην σωστή επιλογή των παραπάνω εκπτώσεων και την διασφάλιση των αναγκών του πελάτη.

Comments


bottom of page